Kategorie

MAGNAT

  • Dostępność: Jest
  • Cena netto: 1 500,00 zł
  • (Cena brutto: 1 845,00 zł)
  • Poleć produkt

System Magnat - opis systemu

System MAGNAT to nowoczesny i sprawdzony program do zarządzania dowolnej wielkości sklepem. Wykorzystanie najnowszych światowych technologii informatycznych, gwarantuje bezawaryjną pracę sklepu, w pełnym zakresie jego funkcjonowania. Poprzez system operacyjny LINUX, nieograniczone możliwości rozwoju programu, aż po zapewnienie kompleksowych usług na najwyższym poziomie, dajemy właścicielom sklepów poczucie bezpieczeństwa.
Wśród wielu zalet systemu MAGNAT szczególną uwagę należy zwrócić na jego funkcjonalność. Ten sam system może zostać dowolnie skonfigurowany w różnych placówkach, co pozwala znakomicie go dostosować do zmieniających się potrzeb klientów. Rozwijając nasze produkty położyliśmy duży nacisk na uwzględnienie szerokiej charakterystyki placówek detalicznych w Polsce. Dzięki temu, oprogramowanie MAGNAT wykorzystują tak pojedyncze placówki handlowe, jak i duże sieci sklepów posiadające własne hurtownie i centra dystrybucyjne. Należy także podkreślić fakt, iż MAGNAT współpracuje w pełnym zakresie z większością urządzeń znajdujących się na rynku z przeznaczeniem do pracy w sklepach.

Funkcjonalność systemu MAGNAT

  • łatwość obsługi
  • dowolna możliwość rozbudowy systemu
  • architektura typu klient-serwer
  • całkowita niezależność danych umieszczonych na serwerze od stanowiska pracownika
  • nieograniczona liczna pozycji towarowych
  • nieograniczona liczba wystawionych dokumentów
  • nieograniczona liczba stanowisk pracy
  • obsługa wielu form płatności
  • obsługa kart rabatowych/punktowych/lojalnościowych
  • obsługa skanerów, kolektorów danych, większości urządzeń fiskalnych, wag i urządzeń zaplecza zarówno w trybie on-line jak i off-line
  • niezależna praca stanowisk kasowych ( np. kasy sezonowe, które pracują bez połączenia z głównym serwerem
  • stabilna praca stanowisk kasowych
  • możliwość konfiguracji wydruków w zależności od użytkownika i stanowiska pracy
  • możliwość wielokrotnego otwarcia zmiany przez tego samego kasjera
  • możliwość nadania kilku kodów dla tego samego towaru
  • obsługa kaucji, opakowań, tandemów
  • obsługa sprzedaży prasy
  • obsługa sprzedaży koncesjonowanej
  • możliwość dowolnej konfiguracji uprawnień użytkowników
  • usprawnienie pracy poprzez maksymalne wykorzystywanie urządzeń typu kolektory danych do przyjmowania dostaw
  • wielopoziomowe tworzenie raportów
  • dodatkowe pola użytkownika do dowolnego oznaczania pozycji towarowych
  • raporty rozliczające pracowników dostępne z aplikacji magazynowej
  • możliwość zmiany konfiguracji przez uprawnionego użytkownika
  • rozbudowany generator zamówień, możliwość uwzględniania zamówień specjalnych klientów w zamówieniach do dostawców
  • rozbudowany moduł rozliczeń współpracujący z programami bankowości elektronicznej
  • odczytywanie dokumentów sprzedaży elektronicznej ( zarówno zamówień jak i samych faktur sprzedaży )
  • rozbudowana możliwość współpracy z systemami finansowo-księgowymi, CRM, elektronicznymi zamówieniami z dostawcami, eksport danych do formatów dbf jak i CSV
  • obsługa urządzeń bezprzewodowych
  • możliwość samodzielnej konfiguracji etykiety/plakatu na towar
  • zapisywanie do celów kontroli każdej czynności wykonanej przez kasjera
  • możliwość definiowania kontraktów z dostawcami oraz sprawdzanie na bieżąco wszystkich warunków kontraktów
  • obsługa promocji ( ręcznych jak i automatycznych)
  • możliwość obsługi systemów jedno-kasowych
  • możliwość obsługi sklepów pracujących w sieciach handlowych
  • replikacja danyh do bazy SQL ( standardowo Oracle)
  • własny system Centralnego zarządzania ( możliwość zarządzania pojedynczym sklepem jak i grupami)
  • pełna funkcjonalność systemu centralnego zarządzania w stosunku do aplikacji magazynowej w sklepie
  • rozbudowany system zabezpieczania dostępu do danych firmy
  • możliwość zdalnego wykonywania operacji na sklepie ( np. Dział handlowy na bieżąco może sprawdzać stany magazynowe lub stan rozliczeń z kontrahentem)
  • dostęp do danych przez dowolną przeglądarkę WWW
  • dowolna konfiguracja stanowiska kasjerskiego w zależności od wykorzystywanych urządzeń zewnętrznych
  • możliwość zdalnego serwisowania w cenie lokalnego (teleinformatycznego) połączenia telefonicznego w dowolnym miejscu Polski
  • rozbudowane możliwości konfiguracji obiegu dokumentów w pojedynczym sklepie jak i sieci sklepów